تأییدیه های تحصیلی

جهت اخذ تأییدیه ها در هر کدام از سطوح تحصیلی وجود مدارک نام برده الزامی می باشد.

Tags: تأییدات تحصیلی / تأییدات تحصیلی ترجمه رسمی / تأییدیه های تحصیلی / تأییدیه های لازم ترجمه رسمی / تایید تحصیلی / تایید مدارک تحصیلی / تاییدیه تحصیلی / تاییدیه مدارک تحصیلی / دارالترجمه / دارالترجمه رسمی / دفتر ترجمه

تأییدیه های تحصیلی

انجام مراحل اخذ تأییدیه تحصیلی، اعم از ثبت نام در سایت وزارت علوم، پیشخوان دولت، مراجعه به وزارت علوم


مدارک لازم جهت اخذ تأییدیه های تحصیلی :

تایید تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی:

ابتدا وارد سایت https://emt.medu.ir شده سپس فیلدهای درخواستی را پر کنید. در این پروسه توجه داشته باشید کد آموزشگاه را باید داشته باشید که روی ریز نمرات¬تان درج شده است. اگر پیش دانشگاهی گذرانده اید نظام سالی واحدی هستید اگر بدون پیش دانشگاهی یعنی دوره چهار ساله هستید نظام ترمی واحدی میباشید.
دقت کنید برای دیپلم به صورت مجزا و پیش دانشگاهی مجزا درخواست بدهید. به عبارتی در پایان ۲عدد کد پیگیری به شما پیامک خواهد شد.
جهت پر کردن فیلدهای بعدی باید به شرح ذیل عمل کنید:
شهر استعلام گیرنده: تهران
استعلام گیرنده: مترجمین رسمی
عنوان استعلام گیرنده: دفاتر ترجمه رسمی
استعلام گیرنده: دفتر ترجمه رسمی ۱۲۱۹ اوج (برای ترجمه های آلمانی و برای ترجمه های انگلیسی ۸۸۹)

——————————————————————————————————–

تایید تحصیلی برای مدارک غیر از دانشگاه آزاد:

برای مدارک دانشگاهی از سایت سجاد گزینه درخواست تایید تحصیلی جهت ترجمه را زده سپس مدارک درخواستی را آپلود نموده و فیلدهای لازم را پر کنید تا در نهایت کد پیگیری را دریافت نمایید. پس از ۴۸ ساعت تایید تحصیلی شما صادر میگردد. شما می بایست پی دی اف تایید تحصیلی تان را به ایمیل دارالترجمه ارسال نمایید. توجه کنید کد پیگیری را ارسال نکنید باید تایید تحصیلی را از طریق کد پیگیری دریافت نموده و خود تایید تحصیلی صادر شده را ارسال کنید.

————————————————————————————————–

تایید تحصیلی دانشگاه آزاد:

جهت اخذ تایید تحصیلی دانشگاه آزاد به سایت estelam.iau.ir مراجعه کنید. گزینه فراموشی رمز عبور را بزنید تا رمز ورود برای شما ارسال گردد و وارد درگاه تایید تحصیلی شده و ان را سیو کنید. توجه داشته باشید اگر کد دریافت نکردید بدین معنی است که شماره شما از زمان ثبت نام تان تغییر کرده یا در سازمان مرکزی به اشتباه وارد شده است. بنابراین باید به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و شماره فعلی تان را ثبت کنید تا بتوانید رمز عبور بگیرید.

آدرس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد:

انتهای اشرفی اصفهانی، به سمت حصارک، واحد علوم تحقیقات

——————————————————————————————————–

در مورد تأیید وزارت خارجه علاوه بر تأیید تحصیلی های فوق می بایست برای تمام مدارک تحصیلی و هویتی آپوستیل بگیرید.

برای این کار باید به سایت میخک مراجعه کنید و در قسمت آپوستیل ثبت نام کرده و به نام هر شخصی که صاحب مدرک است اپوستیل مخصوص خودش را بگیرید اگر صاحب مدرک خانم x است اقای y نمیتواند به اسم خودش برای ایشان آپوستیل بگیرد پس هر مدرک آپوستیل به نام خود صاحب مدرک. در قسمت نمایندگی نیز باید نمایندگی وزارت خارجه در تهران را نتخاب کنید.

دقت کنید که فقط مدارک هویتی و تحصیلی نیاز به اپوستیل دارند پس مدارک شغلی یا مالی و ملکی به آپوستیل نیاز ندارند
—————————————————————————————————-
چنانچه گواهی اشتغال به کار نیاز به تأیید دادگستری و خارجه دارد اسم کشور یا سفارت آلمان یا هر کشور مقصد دیگری باید حذف شود.